Halk ozanı Aşık Mahzuni Şerif, vefatının 22. yılında anılıyor Halk ozanı Aşık Mahzuni Şerif, vefatının 22. yılında anılıyor

TRT’nin yerli ve milli dijital platformu tabii, “Bizi Birleştiren Hikayeler” sloganıyla çıktığı yolculukta aksiyondan romantik komediye, polisiyeden gençlik dizilerine kadar her yaştan her beğeniye yönelik içerikleriyle 1. yılında 4 milyon üyeye ulaşma başarısını gösterdi. Sosyal medyada da oldukça etkili olan tabii’nin 5 dilde hizmet veren hesapları dünyanın dört

bir yanından 7 milyonu aşan takipçileriyle etkileşim kurdu ve yaptığı paylaşımlarla ses getirdi.

TRT Genel Müdürü Sobacı: “tabii’nin kısa sürede elde ettiği başarılar, gelecekteki daha büyük başarıların habercisidir.” Dev rakiplerinin arasında hızlıca ivme kazanarak izleyiciyle güçlü bir bağ kuran tabii'nin 1. yılı için açıklamada bulunan TRT Genel Müdürü Prof. Dr. Mehmet Zahid Sobacı, gelinen aşamaya dikkat çekti: “Türkiye’nin uluslararası dijital platformu tabii olarak, insanlara güvenli dijital evleri gibi hissettikleri bir ortam sunmak gayesiyle yola çıktık. Bu yolculuğun henüz birinci yılında, 4 milyondan fazla üyeye ulaşmış olmanın memnuniyetini yaşıyoruz. Gücünü hikâyelerimizden alan tabii’de yer alan 30’dan fazla orijinal yapımımız ve 20 bin saati aşkın içeriğimizle, her yaştan ve gruptan insana hitap ediyoruz.

Geldiğimiz noktada, uluslararası erişilebilirlik misyonumuz doğrultusunda içeriklerimizi birden fazla dilde yerelleştiriyor; güvenilir, aile dostu ve temiz içeriklerimizle yakında tüm dünyada izlenebilir olmayı hedefliyoruz. Gönül rahatlığıyla ifade edebilirim ki; tabii’nin kısa sürede elde ettiği başarılar, gelecekteki daha büyük başarıların habercisidir.” tabii, yeni iş birlikleriyle büyüyor Kurulduğu günden bugüne çeşitli iş birliklerine imza atan tabii’nin paydaşlarından biri de Türk Hava Yolları oldu. THY ile varılan anlaşma neticesinde tabii’nin büyük ses getiren orijinal yapımları, artık THY’nin uluslararası uçuşlarında özel bir kategoride alt yazı ve dublaj seçenekleriyle izlenebiliyor.

Bunun yanında tabii, yeni iş birliklerine kapı açmak üzere geniş yelpazedeki içerikleriyle sektör profesyonellerini bir araya getiren Cannes MIPCOM, Dubai International Content Market ve Asia TV Forum Market gibi uluslararası etkinliklerde de boy gösterdi ve tabii’nin benzersiz hikâye anlatıcılığı ile hayata geçirdiği orijinal yapımlar bu etkinliklerde büyük ilgi gördü.

Kaynak: HABER MERKEZİ