Su tüketimini nasıl artırırsınız? Su tüketimini nasıl artırırsınız?

Yıllardır yemeklerden ne kadar sonra spor yapılabileceği tartışılıyor. Uzmanlara göre bu süre 2-3 saat arasında değişiyor. Beslenme danışmanı Brian St. Pierre, "Küçük bir yemek veya atıştırmalık yediyseniz, hemen ardından egzersiz yapabilirsiniz. Ancak ana öğün tarzında bir tüketim gerçekleştiyse 2-3 saat beklemek mantıklıdır. Özellikle yüksek yoğunluklu egzersizler genellikle daha uzun bir bekleme süresi gerektirir. Böylece yiyeceklerin aktivite başlamadan önce mideden ince bağırsaklara doğru hareket etme şansı olur" dedi.

YAN ETKİLERİ NELERDİR?

Yemek yedikten hemen sonra egzersiz yapmak bazılarını gerçekten etkileyebilir. Kişiden kişiye değişmekle birlikte her şey vücudunuza bağlı... American Journal of Sports Medicine'de yayınlanan bir araştırmaya göre; aktivitenin yoğunluğu ne kadar yüksek olursa, bazı semptomları yaşama olasılığınız da o kadar yüksektir. Potansiyel yan etkiler arasında mide bulantısı, kusma, ishal, karın krampı, yavaşlık ve şişkinlik görülebiliyor.

Kaynak: HABER MERKEZİ