Birçok doktor ve diyetisyene göre; vücuda en faydalı meyve unvanı yaban mersininde bulunuyor. Uzun vadeli araştırmalar, yaban mersinini düzenli beslenmenize dahil etmenin kalp hastalığı ve tip 2 diyabet riskini azaltabileceğini gösteriyor. Yaban mersini ayrıca bilişsel performansı artırabilir ve beyin gücünüzü güçlendirebilir.

Ek araştırmalar, yaban mersini alımının sağlıklı bir kiloyu korumanıza yardımcı olabileceğini düşündürmektedir. Yapılan bir çalışmada ikiz kardeşlerin birine ağırlıklı olarak yaban mersini yedirildi.

İklim değişikliği, çalışanların yüzde 70'i için sağlık sorunları doğuruyor İklim değişikliği, çalışanların yüzde 70'i için sağlık sorunları doğuruyor

DAHA AZ VÜCUT YAĞI

Daha fazla yaban mersini yiyenin, daha az yiyen kardeşiyle karşılaştırıldığında daha az vücut yağına sahip olduğu ortaya çıktı. Çilek de son derece faydalı...
Günde 8 tanesi tüm C vitaminini ihtiyacını karşılıyor. C vitamini, bağışıklık fonksiyonu ve kolajen üretiminde rol oynayan bir antioksidandır. Ahududu, avokado, karpuz, kuru erik, kivi, kiraz ve muz da uygun tüketim porsiyonlarında insan sağlığına olumlu katkılar veriyor.

Kaynak: HABER MERKEZİ